
Hukukçular Derneği Genç ve Stajyer Avukatlar Komisyonu Belgrad Ormanı’nda Buluştu
Hukukçular Derneği Genç ve Stajyer Avukatlar Komisyonu tarafından düzenlenen “Biraz Sohbet, Biraz Doğa” etkinliği, 21 Haziran 2026 Pazar günü Belgrad Ormanı’nda gerçekleştirildi.
Adliye koridorlarının yoğun temposundan doğanın huzurlu atmosferine uzanan etkinlikte genç avukatlar, stajyer avukatlar ve hukukçular bir araya geldi. Katılımcılar, Belgrad Ormanı’nda yapılan doğa yürüyüşünün ardından çay eşliğinde sohbet ederek mesleki dayanışmayı güçlendirme fırsatı buldu.
Etkinlik boyunca hukuk mesleğinin sorumlulukları, genç hukukçuların mesleki gelişimi ve dayanışmanın önemi üzerine samimi paylaşımlar yapıldı. Doğayla iç içe geçen program, hem mesleki bağların güçlenmesine hem de katılımcıların yoğun çalışma temposundan uzaklaşarak keyifli bir pazar günü geçirmesine vesile oldu.
Hukukçular Derneği olarak etkinliğimize katılan tüm meslektaşlarımıza teşekkür ederiz. Genç ve stajyer avukatların mesleki, sosyal ve kültürel gelişimine katkı sunan çalışmalarımıza önümüzdeki dönemde de devam edeceğiz.
